მე-3 მოდულის რეფლექსია
მე ვფიქრობ,რომ ტრენინგი იყო ნაყოფიერი და საინტერესო.ავიღეთ ის შედეგი, რაც უნდა აგვეღო პროექტის ბოლოს. შევისწავლეთ საკვანძო სიტყვების დასმა. გავეცანით ზოგად , თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს.
სტანდარტის შესაბამისად განვსაზრვრეთ მიზნები.ბევრი ახალი ვისწავლეთ და ძველიც გავიხსენეთ.
გავეცანით ბლუმის ტაქსონომიის სიტყვებს, 21- საუკუნის უნარ-ჩვევებს.
მადლობა ტრენერს გაწეული ძალისხმევისთვის.
კომპეტენტური და კომუნიკაბელური
ტრენერი სასიამოვნოს და ნაყოფიერს ხდის ჩვენს ურთიერთობას.
მეორე მოდულის პირველი ნაწილი დამეხმარა, გამეანალიზებინა სტანდარტების, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების გამოყენება
- მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები ხელს უწყობს მოსწავლეებს, გამოიყენონ მაღალი დონის სააზროვნო უნარები, სრულყოფილად გაიგონ ძირითადი ცნებები და სისტემურად გაუკეთონ ორგანიზება ფაქტობრივ ინფორმაციას. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები შედგება შემდეგი კომპონენტებისგან:
- ზოგადი კითხვები ღია ფორმატის და ზოგადი ტიპის კითხვებია, რომლებიც დიდ იდეებს და ცნებებს ეხება. ზოგადი კითხვები კვეთს სხვადასხვა დისციპლინას და ეხმარება მოსწავლეებს, დაინახონ კავშირი სხვადასხვა საგანს შორის.
- თემატური კითხვები ღია ფორმატის კითხვებია, რომლებიც პირდაპირ უკავშირდება პროექტს ან ტრენინგის თემას. მათი მეშვეობით აგროვებთ ინფორმაციას ძირითად კითხვებზეც.
- შინაარსობრივი კითხვები ფაქტებზე დაფუძნებული, კონკრეტული კითხვებია, კონკრეტული პასუხებით.
No comments:
Post a Comment