მეორე მოდულის რეფლექსია
ტრენინგის მე-4 დღეს შევამოწმეთ სასწავლო პროექტის გეგმაში შეტანილი მიზნები და სტანდარტები.
ტრენინგზე განვიხილეთ და შევისწავლეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდები.როგორ გამოვიყენოთ შეფასება სწავლა-სწავლების გასაუმჯობესებლად. გავეცანით შეფასების სხვადასხვა მეთოდს განვითარებისა და გამოყენებისთვის.პრაქტიკულად გავიარეთ შეფასების სტრატეგიები, რომლის მიხედვით ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმაში.აგრეთვე ვისწავლეთ პრეზენტაციის მომზადება სასწავლო პროექტში.
ეს მოდული დამეხმარა სასწავლო პროექტის უკეთ მომზადებაში. მიღებულ ცოდნას აუცილებლად გამოვიყენებ სასწავლო პროცესის უკეთ წარმარტვისთვისთვის, მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად, მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად ნასწავლი მასალისა და უნარ-ჩვევების დემონსტრირებისთვის.
მადლობა ტრენერს საინტერესო და შინაარსიანი დღისთვის.
ტრენინგის მე-4 დღეს შევამოწმეთ სასწავლო პროექტის გეგმაში შეტანილი მიზნები და სტანდარტები.
ტრენინგზე განვიხილეთ და შევისწავლეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდები.როგორ გამოვიყენოთ შეფასება სწავლა-სწავლების გასაუმჯობესებლად. გავეცანით შეფასების სხვადასხვა მეთოდს განვითარებისა და გამოყენებისთვის.პრაქტიკულად გავიარეთ შეფასების სტრატეგიები, რომლის მიხედვით ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმაში.აგრეთვე ვისწავლეთ პრეზენტაციის მომზადება სასწავლო პროექტში.
ეს მოდული დამეხმარა სასწავლო პროექტის უკეთ მომზადებაში. მიღებულ ცოდნას აუცილებლად გამოვიყენებ სასწავლო პროცესის უკეთ წარმარტვისთვისთვის, მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად, მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად ნასწავლი მასალისა და უნარ-ჩვევების დემონსტრირებისთვის.
მადლობა ტრენერს საინტერესო და შინაარსიანი დღისთვის.
მეორე მოდულის მეორე ნაწილი დამეხმარა, გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით...
- შეფასების ფორმები პროექტებზე დაფუძნებული თემებისთვის უნდა:
- ინტეგრირდეს სასწავლო ციკლში
- აფასებდეს თემის მნიშვნელოვან ამოცანებს
- რთავდეს შეფასების პროცესში მოსწავლეებს
- იყენებდეს შეფასების უამრავ სტრატეგიას:
- მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად
- თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის წასახალისებლად
- პროგრესის მონიტორინგისთვის
- გაგების ხარისხის შემოწმებისა და მეტაკოგნიტური აზროვნების წასახალისებლად
- ნასწავლი მასალისა და უნარ-ჩვევის დემონსტრირებისთვის
No comments:
Post a Comment